15.135. MARMORA FUTBOLS
- Marmora futbols ietver marmora futbola spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas Marmora futbola spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Spēle sastāv no divām pusēm.
- Komanda saņem punktu par vārtu gūšanu abos laukuma galos.
- Kopējais komandas punktu skaits ir vienāds ar abās pusēs gūto vārtu skaitu.
- Mērķa noteikšanas noteikumi:
- Ja marmors atrodas vārtu zonā un ir pārstājis kustēties, tas skaitās kā mērķis.
- Ja marmors nonāk mērķa zonā un pēc tam to atstāj, tas netiek uzskatīts par mērķi.
- Ja marmors atrodas uz vārtu līnijas, tas tiek uzskatīts par mērķi, ja lielākā daļa marmora (attiecībā pret marmora centru) ir šķērsojusi līniju.
- Strīdus, kas saistīti ar mērķa noteikšanu, risina sacensību organizators. Galīgais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Pieejamās likmes uz visu spēli (likmes tiek noteiktas atbilstoši spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- HT-FT
- Rezultāti katrā puslaikā
- Vai nu komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Abās puslaikā gūtie vārti jā/nē
- Komanda, lai uzvarētu ar precīziem vieniem vārtiem vai lai panāktu neizšķirtu Jā/Nē
- Ievilkt vismaz vienā pusē jā/nē
- Neizšķirts abās pusēs jā/nē
- Katra komanda gūs virs/zem – jā/nē
- Kopējie mērķi intervālā
- Pieejamās likmes uz pusi (likmes tiek aprēķinātas atbilstoši attiecīgā dotā puslaika rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Abas komandas, lai gūtu vārtus jā/nē
- Rezultāts Neizšķirts Jā/Nē
- Vai nu komanda uzvar līdz nullei jā/nē
- Komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Komanda, lai uzvarētu ar precīziem vieniem vārtiem vai lai panāktu neizšķirtu Jā/Nē
15.136. MARMORA GOLFS
- Marmora golfs ietver marmora golfa spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan live likmes. Visas Marmora golfa spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no trim kārtām.
- Noteikumi, lai noteiktu, vai bumba ir nolaidusies caurumā:
- Komandai tiek piešķirti punkti, ja bumba nonāk caurumā.
- Katrā raundā 5. bedrītē var piezemēties līdz 5 bumbiņām. Tomēr ne vairāk kā 1 bumba var nokļūt jebkurā no pārējiem caurumiem.
- Strīdus par to, vai bumba ir piezemējusies bedrē vai nē, risina attiecīgo sacensību organizators. Kopējais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Nav izlozes, lai notiktu jā/nē
- Skaidra uzvara Jā/Nē
- Komanda, kas uzvarēs katrā kārtā Jā/Nē
- Kopējais bumbiņu skaits caurumā
- Uz raundu var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši attiecīgās kārtas rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Vai nu komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Kopējais bumbiņu skaits caurumā
15.137. MARMORA ŠAUŠANA
- Marmora šaušana ietver marmora šaušanas spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan live likmes. Visas Marmora šaušanas spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Rezultāti attiecas uz pirmā konkurenta sniegumu. Tāpēc "Trīs uzvaras -Jā" attiecas uz pirmo konkurentu, kas uzvar 3 reizes, un "Trīs sakāves - Jā" attiecas uz trim uzvarām pretiniekam.
- Likmju norēķināšanas nolūkā tiek uzskatīts, ka skaitlis ir vienāds tikai tad, ja tas ir dalāms ar 20. Piemēram, 350 punkti tiks uzskatīti par nepāra skaitli, jo to nevar dalīt ar 20.
- Noteikumi, lai noteiktu, vai bumba ir piezemējusies zonā:
- Komandai tiek piešķirti punkti, ja viņu bumba nonāk zonā.
- Dažas bumbas var izšaut no spēles zonām. Ja tas notiks, šīs bumbiņas šajā kārtā punktus negūs.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Vai bumba tiks izšauta no spēles zonas? Jā/Nē
- Vai spēlētājs izšaus bumbu no spēles zonas? Jā/Nē
- Noapaļo rezultātus
- Neizšķirts vismaz vienā raundā
- Kopējais bumbiņu skaits zonā
- Uz raundu var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši attiecīgās kārtas rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Kopējais bumbiņu skaits zonā
- Vai bumba tiks izšauta no spēles zonas? Jā/Nē
- Vai spēlētājs izšaus bumbu no spēles zonas? Jā/Nē
15.138. MARMORA FIDGET VĒRPĒJI
- Marmora Fidget Spinners ietver marmora fidget spinners spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas Marble Fidget Spinners spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no trim kārtām.
- Komandas saņem punktu par bumbas nokļūšanu bedrē.
- Pie katra cauruma ir norādīts cauruma numurs un punktu skaits.
- Komandas kopējais punktu skaits ir vienāds ar visās kārtās nopelnīto punktu skaitu.
- Noteikumi, lai noteiktu, vai bumba ir iegājusi caurumā:
- Bumba tiek skaitīta kā iegājusi, ja tā nonāk caurumā.
- Strīdus par to, vai bumba ir iegājusi bedrē, risina sacensību organizators, un gala rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli ir pieejami šādi tirgi (likmes tiek veiktas atbilstoši spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Kopējais bumbiņu skaits caurumā
- Raundā ir pieejami šādi tirgi (likmes tiek noteiktas atbilstoši dotā raunda rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Kopējais bumbiņu skaits caurumā
15.139. MARMORA BILJARDS
- Marmora biljards ietver marmora biljarda spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Ja darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes, kad likmes tiek pieņemtas (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā, utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan live likmes. Visas Marmora biljarda spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no divām spēlēm.
- Komandas saņem vienu punktu par katru izcīnīto bumbu.
- Kabatas ir numurētas no kreisās uz labo pusi: 1, 2 un 3 ir augšējās kabatas, bet 4, 5 un 6 ir apakšējās.
- Komandas kopējais punktu skaits ir vienāds ar abās spēlēs nopelnīto punktu skaitu.
- Noteikumi, lai noteiktu, vai bumba ir iestiprināta:
- Bumba tiek skaitīta kā podziņa, ja tā nonāk kabatā.
- Strīdus par to, vai bumba ir iemesta, risina sacensību organizators, un gala rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli ir pieejami šādi tirgi (likmes tiek veiktas atbilstoši spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Bumba, kas jāiebāž stūra kabatā jā/nē
- Bumba, kas jāiebāž centrālajā kabatā jā/nē
- Komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Bumbiņu skaits kabatā
- Uz spēli ir pieejami šādi tirgi (likmes tiek noteiktas atbilstoši konkrētās spēles rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Bumba, kas jāiebāž stūra kabatā jā/nē
- Bumba, kas jāiebāž centrālajā kabatā jā/nē
- Komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Bumbiņu skaits kabatā
15.140. MARMORA KĒRLINGS
- Marmora kērlings ietver marmora kērlinga spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas Marmora kērlinga spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Spēles ilgst līdz brīdim, kad komanda uzvar 3 reizes.
- Komandas saņem punktu par katru uzvarēto endu.
- Neizšķirta gadījumā komandām netiek piešķirti nekādi punkti.
- Komandu kopējais punktu skaits ir vienāds ar punktu skaitu, ko tās ir nopelnījušas visos endos.
- Beigu uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Attālumu līdz pogai mēra zonās.
- Ja abu komandu akmeņi nolaižas vienā zonā, uzvar tā komanda, kurai ir visvairāk akmeņu šajā zonā.
- Ja abām komandām zonā ir vienāds akmeņu skaits, beigas novedīs pie neizšķirta.
- Spēles laukumu (māju) apzīmē ar mērķa ārējo apli.
- Akmeņi, kas tiek izsisti no mājas, netiek ņemti vērā, nosakot beigu uzvarētāju.
- Māja ir sadalīta 4 zonās.
- Komanda, kuras akmeņi piezemēsies vistuvāk pogai, tiks uzskatīta par beigu uzvarētāju:
- Strīdus par beigu uzvarētāju risina attiecīgo sacensību organizators. Kopējais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Kopējais gals (virs/zem)
- Pareizs rezultāts
- Uz beigām var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgā gala rezultātam):
- Lai uzvarētu beigas
- Kopējais akmeņu skaits mājā beigās (virs/zem)
15.141. MARMORA SADURSME
- Marmora sadursme ietver marmora sadursmes spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas Marmora sadursmes spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no trim kārtām.
- Komandas saņem punktus, ja viņu bumba piezemējas spēļu zonās.
- Komandu punktu kopsumma ir vienāda ar visās kārtās nopelnīto punktu skaitu.
- Kārtas uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Spēles laukums ir sadalīts 5 zonās.
- Ja komandas bumba nonāk nulles (sarkanajā) zonā, komanda nesaņem punktus.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Nav izlozes, lai notiktu jā/nē
- Vai nu komanda, lai uzvarētu vairākās kārtās
- Kopējais punktu skaits zonā
- Bumbu skaits spēles zonā
- Uz raundu var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši attiecīgās kārtas rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Kopējais punktu skaits zonā
15.142. MARMORA VIĻŅI